לימונדה: חברת סטארטאפ הביטוח הישראלית שגייסה 180 מיליון דולר

Share on whatsapp
Share on twitter
Share on facebook
Share on linkedin
demo-attachment-69-circle

איך חברת ביטוח כמעט ללא סוכנים ונציגי שירות מקבלת הערכת שווי של חצי מיליארד דולר?

הסטארטאפ הישראלי Lemonade (למונייד), אחד השמות החמים בעולם הפינטק בכלל ובתחום ה-InsureTech בפרט, הופך חם עוד יותר עם גיוס הון נוסף בגובה 120 מיליון דולר, שמצטרף ל-60 מיליון הדולרים שגייס עד עתה. Lemonade מציע ביטוח P2P, ללא סוכנים או נציגי שירות ומתבסס על אפליקציה, צ’ט-בוטים ואפס טפסים.

תשלום תביעה תוך 3 דקות
Lemonade פועלת ללא תיווך של סוכני ביטוח. אולם בניגוד לחברות הביטוח הישיר השונות, החברה לוקחת את הרעיון צעד אחד קדימה, וגם מספר נציגי המכירות והשירות הוא זעום, מכיוון שכל הפעילות והקשר של הלקוחות נעשה בעזרת האפליקציה ושימוש רחב ב-AI ובצ’ט-בוטים. כך למשל ניתן לבחור באפליקציה או באתר ביטוח דירה, לערוך את ההתאמות האישיות של הנכס שלנו ולשלם תוך 90 שניות – ממש באותה הקלות שאנחנו מזמינים מוצר באמזון. על פי החברה, תהליך הגשת תביעה – כולל הבירור והתשלום ללקוח – יכול לקחת כ-3 דקות בלבד.

מודל הפעילות של החברה הוא ביטוח P2P, כלומר, ‘ביטוח עמית-לעמית’, מודל פעולה חדש, עם כמה תכונות מייחדות, ביניהן אחוז קבוע של הכנסות שהיא שומרת לעצמה; כתוצאה מכך, הרווחיות של החברה לא תשתפר אם היא תדחה תביעות של מבוטחיה. החברה גם מבטיחה להחזיר לקהילה כספים שנותרו בקופתה בשנים ‘טובות’ ולתרום אותם למטרות על פי בחירת מבוטחיה.

Lemonade הוקמה ב-2015 על ידי שני יזמים סדרתיים: שי וינינגר, שהקים את Fiverr ודניאל שרייבר, שהקים את PowerMat. כיום מחזיקה החברה במרכז פיתוח בתל אביב ומטה בניו יורק והיא מעסיקה בהם כ-60 עובדים. בשנה האחרונה התרחבה הפעילות של החברה ל-7 מדינות בארצות הברית, שם מכרה כ-100 אלף פוליסות.

לקריאת המאמר המלא –

Shopping Basket

הרשמה לאתר

התחברות לאתר

עדיין לא נרשמת?